Štvornápravový osobný vozeň 3. vozňovej triedy celokovovej stavby radu Ca typu “Grégr” (výrobca, výrobné číslo a rok výroby neurčený) je jedným z 23-kusovej série celokovových zvarovaných rýchlikových vozňov, vyrobených v rokoch 1939 (Ca 4-5111 až Ca 4-5118, Kopřivnice a Královo Pole) a 1941 (Ca 4-5119 až Ca 4-5123, Ringhoffer a Královo Pole) ešte na základe objednávky ČSD, dodaných však už protektorátnym dráham BMB/ČMD. Vozne radu Ca sú odvodené od skôr vyrobených vozňov radu BCa 2-8300 až BCa 2-8325 (Ringhofer 1937 – 1939, iba vozeň BCa 2-8323 bol postavený v júni 1939 v Kopřivnici). Ide o vrcholné dielo československej školy v konštrukcii vozňov v medzivojnovom období. O výtvarné riešenie tejto konštrukcie sa zaslúžil architekt Ing. Vladimír Grégr. Vozeň je charakteristický podvozkami s dlhým rázvorom 3 m s priamym ojom, vyľahčenou celozvarovanou vozňovou skriňou, veľmi účinným odhlučnením u všetkých hlukových zdrojov, čalúnením i v 3. vozňovej triede (prvýkrát), priestornejšími oddielmi a prípravou na teplovzdušné vykurovanie a rýchlikovú brzdu. Vozeň je umiestnený v depozitári MDC Bratislava východ.