Na opravu dreziny sa podujali členovia Klubu historickej techniky pri rušňovom depe Zvolen v roku 2003. Drezina bola najskôr rozobratá a začalo sa s opravou motora a prevodovky. Motor nebol v dobrom stave. Chýbalo viacero častí, napr. magneto, karburátor, sacie potrubie. Ostatné časti boli značne opotrebované. Bolo treba opracovať dosadacie plochy ventilov, opraviť rozvod, olejový filter a pod. Motor bol následne po dôkladnej oprave oživený. Ďalej bola opieskovaná karoséria a natretá základným náterom, pripravujú sa klampiarske práce. Boli vymené ložiská prednej nápravy, opravená je aj točňa dreziny,nanovo bol očalúnený interiér. V súčasnosti sa vyrábajú nové závesy ucytenia motora, výfuk a ďalšie súčiastky spodku dreziny.
Fotogaléria
Zatiaľ nebol pridaný žiadny príspevok. Pridajte ho ako prvý.