SK
 

Reštaurovanie

 

Rekonštrukcia parného rušňa 354.1178

Reštaurovania rušňa sa ujal Klub historickej techniky Zvolen, ktorému bol rušeň zverený roku 1999. Z rušňa vtedy chýbali viaceré dôležité súčiastky (prevažná väčšina armatúry kotla, roštnice, veko poúvačovej komory, pecné dvierka atď.) ...

 
 

Rekonšrukcia parného rušňa 434.2338

Práce od konca apríla 2003 vykonávajú a spolufinancujú členovia Klub historických koľajových vozidiel pri RD Haniska pri Košiciach v spolupráci s Múzejno-dokumentačným centrom v priestoroch RD Haniska pri Košiciach...

 
 

Rekonštrukcia parného rušňa 524.1117

V roku 2007 sa rozhodli členovia Spolku výhrevne Vrútky začať opravu rušňa do prevádzkyschopného stavu. Rušeň bol v roku 1997 prepravený z Kútov do Vrútok, kde bol v roku 2001 zakonzervovaný. Napriek skutočnosti, že bol odstavený od roku 1980, je v pomerne kompletnom stave...

 
 

Rekonštrukcia osobného vozňa Ce 463 BEB (Ce 3 - 6818 ČSD)

Reštaurovanie vozňa do prevádzkyschopného stavu vykonáva firma Stroj-mat Topoľčany. Vozeň bol z Bratislavy do Topoľčian prepravený 10. novembra 2007. V roku 2008 bol rozložený vrátane demontáže skrine z rámu...

 
 

Rekonštrukcia osobného vozňa Ci 4 - 0314

Vozeň sa rozhodli opraviť v roku 2007 členova Klubu priateľov histórie železničnej dopravy Bratislava východ z dôvodu nedostatku dvojosových vozňov pre vozbu nostalgických vlakov. Tento vozeň bol v minulosti používaný pri jazdách historických vlakov avšak v roku 1990 bol násilne poškodený...

 
 

Rekonštrukcia motorového vozňa M 131.1546

Opravy motorového vozňa sa ujali členovia Spolku výhrevne Vrútky. Na vozni boli opravené skorodované časti skrine a skriňa bola natretá základným náterom. Ďalej bol skompletizovaný a opravený motor a prevodovka...

 
 

Rekonštrukcia dreziny Tatra T 15/52

Na opravu dreziny sa podujali členovia Klubu historickej techniky pri rušňovom depe Zvolen v roku 2003. Drezina bola najskôr rozobratá a začalo sa s opravou motora a prevodovky...

 
 

Rekonštrukcia parného rušňa 387.017

Reštaurovania rušňa do prevádzkyschopného stavu sa ujali dobrovoľníci z občianskeho združenia Klub železničnej nostalgie Bratislava východ v auguste 2010. Práce sa v prvom rade sústredili na tender 923.003.

 
 

Rekonštrukcia parného rušňa 399.005

Opravu rušňa do prevádzkyschopného stavu vykonávajú členovia Klubu priateľov histórie železničnej dopravy Bratislava východ od začiatku roku 2014.

 
 

Vyhľadávanie



Prezentácia



Reštaurovanie



Sponzori stránky & reklama

LTE Logistik a Transport Slovakia s.r.o.


Najbližšie podujatia - Január 2011


31
1
2
3
4
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3



Aktuálne plagáty




Linky na iné stránky



Neprehliadnite

Múzejno-dokumentačné centrum je na FaceBook-u. Pridajte sa k nám aj vy.