Elektromotorický pohon závor ČKD Závory, ležiace v blízkosti staničných zhlaví bývali najčastejšie obsluhované hradlárom, alebo výpravcom. V snahe |
|
Priecestník priecestného zabezpečovacieho zariadenia bez závor ESP Závory, ležiace v blízkosti staničných zhlaví bývali najčastejšie obsluhované hradlárom, alebo výpravcom. V snahe |
|
Rast frekvencie cestnej dopravy si krátko pred druhou svetovou vojnou vyžiadal venovať zvýšenú pozornosť priecestiam, |
|
Závory ručné dvojdrôtové s predzváňaním, typ "Gőtz - oblúk" Medzi základné charakteristické vlastnosti železničnej dopravy patrí nízky koeficient trenia medzi kolesom a koľajnic |
|
Závory ručné dvojdrôtové s predzváňaním, typ ''Trojlístok'' Medzi základné charakteristické vlastnosti železničnej dopravy patrí nízky koeficient trenia medzi kolesom a koľajnic |
|
Medzi základné charakteristické vlastnosti železničnej dopravy patrí nízky koeficient trenia medzi kolesom a koľajnic |
Vyhľadávanie
Prezentácia
Zbierka
Sponzori stránky & reklama
Najbližšie podujatia - Január 2011
15.06.2024 | Rendez 2024 - 24. celoslovenský zraz historických železničných vozidiel (trvá do 16.06.2024) |
29.06.2024 | 140 rokov trate Topoľčany - Veľké Bielice |
27.07.2024 | Letný parný deň v Železničnom múzeu SR Bratislava východ |
31.08.2024 | Zvolen 2024 |
07.09.2024 | Drezinový deň v Železničnom múzeu SR Bratislava východ |